آخرین بروزرسانی : در 6ساعت ، 13دقیقه قبل امروز : 14 آذر 1399
جستجو :
اداره امور مالی

کد خبر : 772 | تاریخ : 2 اردیبهشت 1397 | گروه : اخبار | عنوان شاخه : ادارات و واحد های ستادی | تعداد بازدید : 532

رئوس فعالیت های اداره امور مالی



- تنظیم اسناد هزینه کلیه فعالیتهای مالی از قبیل حقوق و مزایای کارکنان ، مطالبات پرسنلی ، کمک هزینه ها و غیره در قالب تعهدات و اعتبارات اختصاص یافته.
- رسیدگی کلیه اسناد هزینه استان از نظر رعایت قوانین و مقررات مالی، آیین نامه ها اجرایی، دستورالعمل های ابلاغی و بررسی مستندات موجود در اسناد هزینه و تطبیق آن قانون با محاسبات عمومی و در صورت مشاهده نقص، اعلام واخواهی جهت رفع نقص.
- ثبت و ضبط و نگهداری حساب اعتبارات اختصاص یافته اعم از جاری، تملک دارایی های سرمایه ای ، درآمدهای اختصاصی و سایر منابع و تامین اعتبار اسناد هزینه در قالب سقف اعتبارات اختصاص یافته و برنامه های هزینه ای و فصول مربوطه.
-درخواست وجوه براساس تخصیص های استانی و پرداخت کلیه تعهدات به اشخاص حقیقی و حقوقی و پرداخت تنخواه گردان به عاملین ذیحساب شهرستانها و صدور برگه های محاسباتی حسابداری جهت اعمال حسابهای مربوطه .
- تهیه و تنظیم تراز عملیات مالی ، حسابهای ماهانه ، صورت مغایرتهای بانکی و رفع مغایرتهای احتمالی ، کنترل مبالغ واریز شده با اعتبارات اختصاص یافته استانی و کشوری و تطبیق آن با موافقتهای مبادله شده .
- نگهداری حساب پرداختهای علی الحساب ، پیش پرداختها ، تنخواه گردان عاملین ذیحساب ضمانتنامه های بانکی.
-تهیه و تنظیم لیست های مالی از قبیل حقوق و مزایا ، ماموریت کارکنان ، کسورات بانکی ، بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی.
- نگهداری سوابق و کلیه اطلاعات مالی کارکنان اعم از وامها ، بدهی های اقساطی ، کسورات موقت و دائمی ، حق عضویتها ، ایام مرخصی و استعلاجی ، معافیتهای مالیاتی.
-تمامی اعمال و هماهنگی های مربوط به پیگیری حقوق ماهیانه بازنشستگان و موظفین از سازمان بازنشستگی و کلیه فعالیتهای مرتبط با امور مالی آنان.
-کسب خط مشی های مالی از مراجع رسیدگی کننده و ارسال آن به ادارات بهزیستی شهرستانها جهت اجرا .
- تهیه و ارائه گزارشهای مختلف مالی به مدیریت ، جهت اتخاذ تصمیم های مدیریتی و همچنین ارائه گزارشهای مالی و همکاری های لازم با مراجع رسیدگی کننده.
- انجام کلیه مکاتبات با سایر دستگاهها ، بانکها و موسسات مالی و اعتباری از قبیل صدور ضمانتنامه های کسر از حقوق و پاسخ به مراجع قضایی درخصوص احکام صادره.
-ارتباط و همکاری مستمر با واحد بودجه به منظور تهیه و و تنظیم بودجه سالیانه .
- ارتباط مستمر با شهرستانهای تابعه و ارائه راهنمایی های لازم در جهت امور مالی .
-نظارت و ایجاد هماهنگی های لازم درخصوص امور مالی از طریق برقراری ارتباط با ذیحساب و ارائه آن به حوزه های تخصصی.
-بایگانی و نگهداری کلیه اسناد مالی که بصورت قطعی تامین اعتبار و پرداخت گردیده جهت ارائه به مراجع ذیصلاح.
-نگهداری حساب اموال دولتی.

 


 تاریخ آخرین بروز رسانی : 19 / 2 / 1397 

راهبر محتوا : عباس رسولی 

تلفن مستقیم : - 

داخلی : 311 ( شماره تلفن مرکزی سازمان 33394903 ، 33394904 ، 33394905 )


لینک مستقیم :


اشتراک گذاری :

نظرات (0)

نظری ثبت نشده است.

شما چه نظری دارید ؟

امکانات و خدمات
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

دکتر فرزاد گوهردهی
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

تماس مستقیم : 33399307

داخلی : 102 و 103

نظرسنجی
میزان رضایتمندی شما از خدمات واحد مددکاری در حوزه دولتی و غیردولتی چقدر است؟
نظرسنجی
آیا پارک ها و بوستان ها ، دارای سرویس بهداشتی مناسب برای افراد دارای معلولیت می باشند؟
نظرسنجی
آیا پیاده رو های شهرهای استان برای تردد افراد دارای معلولیت مناسب می باشد؟
نظرسنجی
آیا ساختمان های دولتی برای تردد افراد دارای معلولیت مناسب می باشند؟
نظرسنجی
- آیا از مناسب سازی ساختمان های بهزیستی برای تردد رضایت دارید؟
گزارش های تصویری
گزارشی جهت نمایش ثبت نشده است.


فیلم، کتاب و رسانه
مطلبی جهت نمایش ثبت نشده است.
پشتیبانی آنلاین
{}